BAS Group

Opdrachtomschrijving

De BAS group was genomineerd voor de JLN Awards in de categorie “Logistiek bedrijf van het jaar”. Om deze nominatie kracht bij te zetten en de stemmers te enthousiasmeren moest er een nominatie- video worden aangeleverd bij de organisatie. De BAS Group is op zoek gegaan naar een concept om de video persoonlijk en professioneel te maken.

“Action is the foundational key to all success.”

Hoe hebben we dit aangepakt

Allereerst zijn we gaan sparren samen met de BAS Group over de stijl en inhoud van de video. Met deze ideeën is er een concept ontworpen door het mediateam, waarbij een persoonlijke video het devies was. Dit resulteerde in een jong persoon die je volgt tijdens een dag bij de BAS group. Daarnaast werden bepaalde speerpunten, zoals duurzaamheid en warehousing verwerkt door middel van drone- beelden.

Wat is het resultaat

De video werd goed ontvangen door de stemmers en gaf een persoonlijk beeld van het bedrijf. Met als belangrijkste eind- resultaat: winst van de JLN award.

Meer van ons werk zien?

Blader door al onze case studies