Campagne Tempo Team

Opdrachtomschrijving

Tempo team is bezig geweest met een nieuwe strategie voor aanbestedingen. Ze waren op zoek naar een concept om al hun kwaliteiten goed weer te geven per aanbesteding. Hoe konden ze op hun eigen persoonlijke manier de decision makers overtuigen.

"It is literally true that you can succeed best and quickest by helping others to succeed."
– Napolean Hill

Hoe hebben we dit aangepakt

We zijn aan de slag gegaan met de nieuwe media. De weg om mensen te bereiken in deze moderne tijd. Door elke regiovestiging de optie te geven een video te maken voor hun aanbesteding hebben ze een nieuwe troef in handen. Wij maakten een concept waardoor ze in korte tijd een goed idee hadden en uiteindelijk een sterke video.

Tevens dachten we mee met de strategie om deze video in te zetten.

Wat is het resultaat

Het resultaat was allereerst dat de leads verrast waren door deze aanpak. Tevens hadden ze een goed beeld van de aangeboden aanpak en de sfeer van Tempo Team. Uiteindelijk resulteerde dit in nieuwe opdrachten en partnerdeals.

Meer van ons werk zien?

Blader door al onze case studies