Mad Hat coffee & bubble tea

Opdrachtomschrijving

Mad Hat wilde een nieuwe bite introduceren in Nederland: Dragonbreath. Een bite die in stikstof wordt gedoopt waardoor je wanneer je de bite eet, rook kan uitblazen als een draak. Het hapje moest groots worden gelanceerd en hiervoor was een stevige campagne nodig. Zeker omdat het in Nederland nog niet bekend was.

"Creativity in life is about saying yes to new ideas."

Hoe hebben we dit aangepakt

We hebben een mysterieuze campagne ontworpen met foto en video. Over een periode van twee weken werden teasers geplaatst. Zo kan de Facebook-pagina bereik genereren en worden de bezoekers steeds nieuwsgieriger over het nieuwe hapje. We voerden een tijdlijn uit voor de creatie van de bite. Elke dag was Audrey, de eigenares wel een stapje verder en uiteindelijk kwam de promo.

In de promo gaan de deuren van Mad Hat open en komt Audrey naar buiten met het hapje. Voor de deur heeft zich een menigte verzameld om eindelijk de bite te mogen aanschouwen en te proeven.

Wat is het resultaat

De bezoekers van Mad Hat hebben de bite omarmd en het wordt regelmatig besteld door de bezoekers. Tot heden wordt de promo nog goed bekeken en de campagne genoemd bij het bestellen van de bite.

Meer van ons werk zien?

Blader door al onze case studies