Werkwijze

Werkwijze

Conceptontwikkeling

Als concept- ontwikkelaars vinden wij een goede werkwijze van cruciaal belang. Door vele ervaringen en vele kijkjes bij grote bedrijven hebben wij een succesvolle werkwijze ontwikkeld! Zo wordt uit een idee het volledige potentieel gehaald en kunnen onze project- teams volle vaart aan de slag.

Nulmeting

Door middel van een nulmeting gaan we kijken naar wat er al staat en definiëren we samen met de opdrachtgever wat er moet gebeuren. Gaan we een nieuwe product of dienst ontwikkelen, of gaan we aan de slag met de bestaande.

Creatieve sessie

Als alles is bepaald gaan we de creativiteit activeren. Dat doen we in een sessie waar we de diepte induiken over het bedrijf, het karakter en de normale gang van zaken op het gebied van aanpak. Daarna gaan we op een toffe en vaak onverwachte manier brainstormen met ons creatief team op een locatie die we pas 48 uur van te voren bekend maken.

Uitvoering

Na de sessie(s) gaat het project- team aan de slag met een projectplan waar in per fase staat weergegeven wat er gaat gebeuren. De opdrachtgever vinkt per fase af, zo wordt er kritisch gekeken naar alle ins en out van de opdracht en de ontstane dienst of product.

Verder kan je het team altijd appen, mailen of bellen om je ideeën te delen, advies te vragen of om gezellig bij te babbelen.

Resultaat bekijken en afronden

Na lang zwoegen is het resultaat daar. In een kleine feestsessie evalueren we het nieuwe product of dienst en vieren we op de samenwerking. Wij zijn echte liefhebbers van co- creatie en het ontmoeten van nieuwe bedrijven en mensen. Tevens vinden wij het vieren van mijlpalen, zoals het afronden van een project, erg belangrijk!

Wij organiseren de borrel. Vaak is ons eigen ontwikkelde MOUT Bier daar ook bij te vinden!

Nazorg

Na een project kan er altijd voor worden gekozen om verder aan de slag te gaan met de ontwikkeling, het product te gaan vermarkten met ons marketingteam of verder op ontdekkingstocht in je bedrijf.